קורס מנחות/מנחים ברוח הייטק היי במכללה האקדמית בית ברל יולי 2020

סרטונים

תפריט נגישות

התאמת תוכנית הלימודים למאה ה-21

התאמת תוכנית לימודים למאה 21

החינוך בשנת 2030 – יוזמה

התאמת תוכנית לימודים למאה 21 – עודד בושיארן – יוזמה

מיומנויות המאה ה-21 במבט מחקרי – ד”ר איתי אשר, ממונה ניסויים ומחקרים חינוכיים
הפדגוגיה של PBL והדרישות של המאה ה-21 שרמן רוזנפלד
מצגת הניסוי של עמל -HTH

SEL - social emotional learning

מיומנויות רכות

התערבויות לטיפוח מיומנויות של למידה חברתית רגשית

דגשים בלמידה רגשית – מכון יזמות

טיפוח למידה רגשית חברתית – יוזמה מרכז מחקר

השקפות עולם

הדיאלוג הנודינגיאני

דאגה אכפתית בחינוך – נל נודינג

שיטת ההוראה הדיאלוגית – פריירה

חשיבה רפלקטיבית

From reflective learning to reflective practice
Experiential Learning Theory and Its Application in Geography in Higher Education

תרגיל בנושא חשיבה רפלקטיבית

משוב ורפלקציה – כלים להעצמה אישית

רפלקציה על שום מה? – המצגת

A reflective cycle: Understanding challenging situations in a school setting

מהי למידה משמעותית -הבט על תיאוריות למידה

רמות רפלקציה – ביון

רמות של רפלקציה-קרתגן תרגום לעברית

סקירת ספרות -רפלקציה-2016- מכון מופת

הנחיית קבוצה ותהליכי שינוי

טבעה של קבוצה

מה צריך המדריך

התקשרות בקבוצה – פלג דור חיים

שינוי ארגוני – משרד החינוך

צדק ואי שוויון בחינוך

החינוך הערבי בישראל תביעה למשאבים חומריים או אידאולוגים

פריקים וערסים – ניסים מזרחי | יהודה גודמן | יריב פניגר

תכנית לימודים אחידה לכולם? הללי פינסון

מאפיינים של הפדגוגיה הביקורתית

לא רוצים סוציולוגיה – מצגת

צדק מאחה

גישות מאחות – עקרונות ופרקטיקה – גור סלע

המורה המוסרן במאי מיילד- בק -חלק ב

A Restorative Approach to School Discipline

סגנונות קיום

סקירה תיאורית של המקורות של צדק מאחה -אלון נוימן

צדק מאחה צדק מעניש

ריבוי פניה של האמפתיה: תבונה מעשית בעבודתו של יאנוש קורצ’אק – חן למפרט
תיעוד של תהליך צדק מחאה – כיתה ד’