מאגר תכנים וסרטונים

קורס מנחות/מנחים ברוח ״הייטק היי״ במכללה האקדמית בית ברל יולי 2021

סרטונים וקישורים

0 0 קולות
דירוג מאמר
הירשם
מעוניין בעדכון לגבי
guest
0 תגובות
ישן ביותר
חדש ביותר עם הכי הרבה הצבעות
משובים מוטבעים
לראות את כל התגובות

תפריט נגישות

0
אשמח לדעתכם, אנא הגיבו.x

זהויות ומוסגלות תרבותית

שילוב של למידה מתהליכים קבוצתיים עם למידה על החברה – דה מלאך ובן ישי-בארי

ממודעות אישית לתודעה חברתית ופעולה –  אריאלה בארי עם מוטי גיגי 

פיתוח זהות - תפיסת תפקיד ותפקוד​

סגנונות קיום והקשר לחינוך

מרכיבי תפיסת תפקיד של המנחה

סגנונות קיום – מי אתה איש החינוך

חינוך מבוסס מקום

עידוד למידה מבוססת מקום בסביבת חוץ בלתי פורמלית עם מחשבים ניידים

שבילים לחינוך מבוסס מקום

שבילים לחינוך מבוסס מקום

אבני דרך ללמידה משמעותית

החברה הערבית

הערבים בישראל: ההיבט ההיסטורי-לאומי

אסטרטגיות לחינוך לזהות
לאומית ערבית־פלסטינית בבתי ספר ערביים בצפון
ישראל

צמיחתו וגיבושו של מעמד הביניים הערבי בישראל

חשיבה רפלקטיבית

From reflective learning to reflective practice
Experiential Learning Theory and Its Application in Geography in Higher Education

תרגיל בנושא חשיבה רפלקטיבית

משוב ורפלקציה – כלים להעצמה אישית

רפלקציה על שום מה? – המצגת

A reflective cycle: Understanding challenging situations in a school setting

מהי למידה משמעותית -הבט על תיאוריות למידה

רמות רפלקציה – ביון

רמות של רפלקציה-קרתגן תרגום לעברית

סקירת ספרות -רפלקציה-2016- מכון מופת

פדגוגיה אינטגרטיבית

חינוך ברוח הייטק היי (HTH) (פדגוגיה אינטגרטיבית) – גור סלע
PBL ברוח הייטק היי – תמר ביאר

התאמת תוכנית הלימודים למאה ה-21

התאמת תוכנית לימודים למאה 21

החינוך בשנת 2030 – יוזמה

התאמת תוכנית לימודים למאה 21 – עודד בושיארן – יוזמה

מיומנויות המאה ה-21 במבט מחקרי – ד”ר איתי אשר, ממונה ניסויים ומחקרים חינוכיים
הפדגוגיה של PBL והדרישות של המאה ה-21 שרמן רוזנפלד
מצגת הניסוי של עמל -HTH

מוטיבציה ללמידה

30.05.2022 – הסקירה היומית – קידום הנעה עצמית ללמידה – לשכת המדענית הראשית

לעורר סקרנות באמצעות עיצוב נכון של סביבת למידה פיסית ודיגיטלית – ד”ר לימור ליבוביץ

הקבוצה - חומר למחשבה

קבוצה מהי – רוזנווסר ונתן

מהו הקבוצתי בטיפול הקבוצתי – אבי ברמן

עבודת המנהיגות בעידן של שינויים –  חפץ ולוריא

SEL - social emotional learning

מיומנויות רכות

התערבויות לטיפוח מיומנויות של למידה חברתית רגשית

דגשים בלמידה רגשית – מכון יזמות

טיפוח למידה רגשית חברתית – יוזמה מרכז מחקר

השקפות עולם

הדיאלוג הנודינגיאני

דאגה אכפתית בחינוך – נל נודינג

שיטת ההוראה הדיאלוגית – פריירה

הנחיית קבוצה ותהליכי שינוי

טבעה של קבוצה

מה צריך המדריך

התקשרות בקבוצה – פלג דור חיים

שינוי ארגוני – משרד החינוך

צדק ואי שוויון בחינוך

החינוך הערבי בישראל תביעה למשאבים חומריים או אידאולוגים

פריקים וערסים – ניסים מזרחי | יהודה גודמן | יריב פניגר

תכנית לימודים אחידה לכולם? הללי פינסון

מאפיינים של הפדגוגיה הביקורתית

לא רוצים סוציולוגיה – מצגת

צדק מאחה

גישות מאחות – עקרונות ופרקטיקה – גור סלע

המורה המוסרן במאי מיילד- בק -חלק ב

A Restorative Approach to School Discipline

סגנונות קיום

סקירה תיאורית של המקורות של צדק מאחה -אלון נוימן

צדק מאחה צדק מעניש

ריבוי פניה של האמפתיה: תבונה מעשית בעבודתו של יאנוש קורצ’אק – חן למפרט
תיעוד של תהליך צדק מחאה – כיתה ד’