סיכום היום הראשון – יום א- 8.10
טלי
רנדי
כילד לא למד והיום מורה בביה”ס- הבין שמערכת החינוך האמריקאית לא עובדת עבור הרבה הילדים ורצה לפעול עבור אלו שזה לא עובד להם או שנושרים. הדגש הוא על הילדים ומה לעשות עבורם
סיכום היום השני – יום ב’- 9.10
רנדי- מבנה ארגוני
ביה”ס בו אנו נמצאים נמצא ב- North County
יש 3 ביה”ס כאן מתוך 13. כולם בסן דייגו.
הדגש המרכזי בבתי הספר
Inspiration not replication
העיקרון הנ”ל בנוי מ- 4 עקרונות:
סיור-עם תלמידים שגרירים
Restorative Practice – שיח מאחה
Spencer Gooch, Dean of Students
sgochh@hightechhigh.org
(דיקאן= סגן מנהל)
Michelle Feldman, Behavioral Health Counselor Supervivor
Michelle.fehlman@cahelp.org
על מה מדובר?
המטרה
Repairing harm & Restoring Relationship לא רק לצמצם את הרוע אלא לפגוע במי שפגע- לחזק ולהחזיר את הקהילתיות וזה שפגע ונפגע יחושו את תמיכת הקהילה
Associate Discipline Window
WITH | To |
---|---|
Authoritarian- Redintegrative תלמידים עסוקים הציפיות ברורות סביבת למידה נעימה דוג: הדדליין להיום תלמיד לא מוכן לשאול אותו מה הוא צריך? Collaboration לא בטוח שנוכל לתת לו מה שהוא מבקש (שבוע) אבל יש עבודה יחד התלמידים מרגישים שמבינים אותם | Punitive- Authoritarian הרבה חוקים, קונטרול המורה אל מול הכיתה תוצאות: הרבה האשמה, פעילות מתחת לשולחן, לחץ של המורה ושל התלמידים, שביעות רצון נמוכה המורה שבא לכיתה כמו אל מלחמה |
FOR Permissive המורה תענה על השאלות עבור התלמידים הרבה תמיכה, פחות שליטה, התלמידים לא מאותגרים קונפליקטים נפתרים בהתחננות והמון הזדמנויות תלמידים מנסים לשבור גבולות קאוטי - תלמידים יאהבו את המורה אך לא בדיעבד לא מאותגרים המורה פחות מסופק כי המטרות שלהם לא נענות | NOT Neglectful למידה לא מתקיימת מורה ותלמידים לא מרוצים |
מאוזן- תמיכה (Encourage/ Nurture)
מאונך -שליטה (Limit-Setting/ Discipline)
Whoops! It seems like you didn't set Mailchimp API key. You can set from WordPress Dashboard > Essential Addons > Elements > Form Styler Elements > Mailchimp (Settings)